Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- zaznamenávanie nákupných položiek do registračnej pokladne
- stornovanie nesprávne naúčtovaných nákupných položiek
- kontrolovanie cien a charakteru účtovaných položiek
- prijímanie hotovosti v domácej mene, nákupných poukážok a platobných kariet
- predaj doplnkového tovaru v okolí pokladne
- zodpovedanie za hotovosť v pokladni, prepočítavanie a odovzdávanie dennej tržby
Ponúkaný plat:
Od 1035.49 – + variabilná zložka vo forme odmien (od 0 do 150€).
Brigáda 5€ netto.
Pracuje sa na 2 zmeny krátky a dlhý týždeň od 07:00 do 19:00.
Termín nástupu:
ihneď
Druh pracovného pomeru:
na dohodu
Iné výhody:
- presnosť výplatných termínov,
- práca v priateľskom kolektíve,
- firemné stravovanie,
- zamestnanecká zľava na nákup tovaru v našich prevádzkach,
- pracovné oblečenie,
- vianočné odmeny.
Informácie pre uchádzača:
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím svoj životopis s uvedením pracovnej pozície.
Za všetky zaslané životopisy vopred ďakujeme, avšak kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov.
L & Š, s.r.o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Moderná obchodná spoločnosť zaoberajúca sa celoslovenskou distribúciou a maloobchodom.
Kontakt:
L & Š, s.r.o.