Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- komunikácia so zákazníkom, obsluha zákazníka
- poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru a
predaj
- práca s pokladňou, vystavovanie faktúr a dodacích listov
- evidencia a riešenie objednávok (e-shop, telef. objednávky)
- kompletizácia objednávok, príprava na odoslanie
- zabezpečenie odoslania zásielok - kontrola ich
doručenia zákazníkovi
- zodpovedné a samostatné vykonávanie zverených úloh
- aktívna práca na socálnych sieťach
- komunikácia s existujúcou klientelou
Ponúkaný plat:
Od 550.00 – do 750.00 EUR/mesiac13. plat
Termín nástupu:
ASAP
Druh pracovného pomeru:
skrátený úväzok
Iné výhody:
- služobný mobilný telefón aj na súkromné použitie
- príjemný pracovný kolektív
- príspevok na stravovanie
- zamestnanecké zľavy
- práca v stabilnej spoločnosti
-13. plat
Informácie pre uchádzača:
Ďakujeme všetkým uchádzačom, ktorí prejavia záujem o pozíciu, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Osobné údaje budú spracované výlučne za účelom výberu vhodného kandidáta na inzerovanú pozíciu. Po ukončení výberového procesu, maximálne však po dobe 3 mesiacov budú tieto v súlade so zák.č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov zlikvidované.
Lenmar Solution, s. r. o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Mladá dynamická a prosperujúca spoločnosť Lenmar Solution s.r.o., ktorá pôsobí na celoslovenskom trhu už viac ako 11 rokov. Sme lídrom v oblasti predaja, servisu a prenájmu čistiacej techniky a náhradných dielov (www.lenmar.sk).Poskytujeme komplexné služby v oblasti čistiacej techniky, náhradných dielov a príslušenstva, poskytujeme čistiaci servis a zastrešujeme dodávky hygieny a chémie pre verejný a súkromný sektor s pôsobnosťou na celej SR.
Kontakt:
Lenmar Solution, s. r. o.