Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
AKO BY VYZERAL TVOJ DEŇ v roli agenta na linke Vodafone?
- Príjmaš hovory zákazníkov spoločnosti Vodafone, zodpovedáš ich otázky.
- Hľadáš najvhodnejšie riešenia šité na mieru.
- Ponúkaš doplnkové služby, čím navyšuješ hodnotu zákazníka a zároveň aj svoje bonusy. :-)
- Pracuješ v rôznych zmenách, linka funguje od 6:00 hod. do 23:00 hod., a tak sa Ti môže ujsť ranná, poobedná alebo delená zmena.
- Linka funguje od pondelku do nedele, počítaj teda, že budeš pracovať aj niektoré víkendy alebo vo sviatok, za čo dostaneš mzdové zvýhodnenie.
ZNIE TO AKO VÝZVA?
Stačí reagovať na tento inzerát a si v hre. Držíme Ti flek v krásnych nových priestoroch Interpolis na našej Banskobystrickej pobočke, kde máš nachystané pohodlné pracovné miesto, počítač aj slúchadlá.
Prvé týždne budú zamerané na tréning a naša trénerka Lucka sa Ti bude snažiť do hlavy naliať všetky dôležité informácie na prácu agenta Vodafone. Po intenzívnom zaškolení budeš pripravený a môžeš začať samostatne pracovať!
Ponúkaný plat:
Od 950.00 – do 2000.00 EUR/mesiacK základu vo výške 950 eur ponúkame zaujímavé bonusy. Za víkendy a sviatky Ti prináleží mzdové zvýhodnenie.
Termín nástupu:
2.10.2023
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Iné výhody:
- Príjemné pracovné prostredie s fajn kolegami v krásnych priestoroch v širšom centre Banskej Bystrice.
- Motivačná finančná odmena (bez obmedzenia) za všetko, čo spravíš naviac.
- Nováčikovský bonus - 2 x 125 eur.
- Bonus za odporučenie kolegu vo výške 400 eur.
- MultiSport karta za veľmi výhodnú sumu.
- Telefónny paušál za symbolický doplatok.
- Rôzne teambuildingové aktivity.
Informácie pre uchádzača:
Pohovory budú prebiehať osobne na našej Banskobystrickej pobočke za účasti tílmídra a HR špecialistu. Predstavíme Ti pozíciu, potom si preveríme Teba. :-) Cestou Ti ukážeme naše krásne priestory.
Konecta Slovakia s. r. o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov sa snažíme zabezpečiť maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom a pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. V metropole stredného Slovenska plánuje písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov.
Kontakt:
Konecta Slovakia s. r. o.