Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Dnes Vám predstavíme pozíciu špecialistu na zákazníckej linke Vodafone trošku netradične. Začítajte sa do nášho telefonického rozhovoru, ktorý Vám pomôže bližšie spoznať pracovnú náplň operátora. :)
Sofia: Dobrý deň, pri telefóne Sofia, personalistka zákazníckeho centra Konecta Slovakia. Ako Vám môžem pomôcť?
Šimon: Dobrý deň, moje meno je Šimon. Dozvedel som, že hľadáte telefonických špecialistov na Vašu pobočku v Banskej Bystrici. Mám dobré informácie?
Sofia: Áno, Šimon, na Slovensku zakladáme náš prvý tím na projekte Vodafone. Čo by ste povedali na prácu na prichádzajúcej linke?
Šimon: Vyhovovalo by mi, aby zákazníci volali mne. Rád by som poskytoval pomoc a zákaznícku starostlivosť po telefóne.
Sofia: Bolo by pre Vás zaujímavé ponúkať tiež doplnkové produkty a služby? Samozrejme, všetko v rámci prichádzajúceho hovoru.
Šimon: Mám skúsenosti s predajom, je to pre mňa v poriadku. Pracuje sa na zmeny?
Sofia: Áno, linka funguje v pracovné dni, sviatky aj cez víkendy od 6:00 do 23:00 hod., a tak sa Vám môže ujsť ranná, poobedná alebo delená zmena. Zvládli by ste to?
Šimon: Určite áno. Môžete mi, prosím, poskytnúť bližšie informácie o mzde?
Sofia: Základný plat je 950 eur, ale to nie je zďaleka všetko. Na bonusoch si môžete zarobiť kľudne aj raz toľko. Práci predchádza 7-týždňové školenie, počas ktorého dostávate plat a nováčkovský bonus vo výške 125 eur / mesiac. Za víkendy Vám prináleží mzdové zvýhodnenie.
Šimon: Máte aj nejaké benefity pre zamestnancov?
Sofia: Samozrejme. Veľmi obľúbená je MultiSportka alebo zamestnanecký paušál za symbolickú sumu. Kávička na pracovisku zdarma je samozrejmosťou. Za odporučenie nového kolegu môžete dostať 400 eur. A mávame výborné teambuldingové aktivity.
Šimon: Znie to výborne, mám záujem o túto pozíciu. Ako mám postupovať?
Sofia: Pošlite nám svoj životopis a my sa Vám do niekoľkých dní ozveme. Nástup nováčikov je už v pondelok 2. októbra, pohovory sú v plnom prúde, preto sa rozhodnite čím skôr.
Šimon: Ďakujem, pošlem obratom svoj životopis. Príjemný deň!
Sofia: Aj Vám a teším sa na stretnutie na pohovore!
Ak aj Vás rovnako ako Šimona zaujala pozícia špecialistu na linke Vodafone, neváhajte reagovať ešte dnes!
Ponúkaný plat:
Od 950.00 – do 2000.00 EUR/mesiacK základnej zložke mzdy prináležia bonusy, ktoré závisia od Vašej usilovnosti a šikovnosti. Môžu prekročiť sumu základného platu.
Termín nástupu:
2.10.2023
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Iné výhody:
- Práca v modernej kancelárii neďaleko centra Banskej Bystice.
- MultiSport kartička za veľmi výhodnú sumu.
- Paušál v rámci SK za symbolický doplatok zamestnanca.
- Nováčikovský bonus 2 x 125 eur.
- Bonus za odporučenie nového kolegu vo výške 400 eur.
- Možnosť skráteného úväzku (min. 6 hodín denne - až po zaškolení).
- Káva a čaj na pracovisku grátis.
- Ovocné dni, grilovačka, kino na pobočke, vianočný večierok a ďalšie aktivity.
Informácie pre uchádzača:
Pohovory sú už v plnom prúde. Prebiehajú osobne na pobočke, aby ste si mohli cestou pozrieť naše krásne priestory. Telefonicky Vám ponúkneme na výber hneď niekoľko termínov. Vyhraďte si na nás približne hodinku až hodinku a pol času, aby sme Vám stihli podrobne predstaviť pracovnú pozíciu a dať priestor aj Vašim zručnostiam.
Konecta Slovakia s. r. o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov sa snažíme zabezpečiť maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom a pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. V metropole stredného Slovenska plánuje písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov.
Kontakt:
Konecta Slovakia s. r. o.