Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Hľadáte stabilné zamestnanie s pravidelným mesačným príjmom a bohatými zamestnaneckými výhodami? Snažíte sa získať prax a nikto Vám nedal príležitosť?V tom prípade neváhajte a prihláste sa do výberového konania, ktoré Vám otvorí nové možnosti.Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:Zodpovedá za aktívnu telefonickú komunikáciu s klientmi a riešenie ich požiadaviek za účelom predaja pre partnerov spoločnosti LINE2 Slovakia, s.r.o.- telefonické oslovovanie zákazníkov- práca s databázovými systémami- starostlivosť o pridelené databázy zákazníkov a ich prípadné dopĺňanie- vybavovanie písomných požiadaviek zákazníkov listovou a elektronickou formou- evidencia telefonických hovorov a emailovej komunikácie- zodpovednosť za kvalitu poskytovania informácií- zodpovednosť za plnenie pridelených mesačných plánov- samostatné riešenie požiadaviek klientov- zúčastňovanie sa pravidelných stretnutí, porád s nadriadenými a pravidelných testov vedomostí a zručností, školení a koučingov
Ponúkaný plat:
Od 620.00 – 5,5 hod./denne
plus provízia za predaj od 100€ mesačne brutto (variabilná zložka).
(možnosť neskôr pracovať aj na 7,5 hod. prac. úväzok)
Termín nástupu:
dohodou
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Iné výhody:
V spoločnosti LINE2 Slovakia s.r.o. sú zamestnanecké benefity výrazným motivačným prvkom a jednoznačne súčasťou pracovného života našich zamestnancov.Ponúkame:- motivačné programy, súťaže, teambuildingy- pitný režim (nealko nápoje) a káva zadarmo- pri mesačnom hodnotení najlepšieho zamestnanca - poukážky Ticket Compliments- na Vianoce (mikulášsky balíček)- ovocné dni (rôzne druhy čerstvého ovocia )- pravidelný fixný mesačný príjem- bezplatné školenia telefonických, komunikačných zručností, psychológie predaja- veľkou výhodou je získanie praxe pre absolventov a možnosť naučiť sa veľa o komunikácií (možnosť uplatniť sa na trhu práce)- neformálne pracovné prostredie- ponúkame zmluvu na dobu neurčitú po zapracovaní sa, prípadne dlhodobú brigádu- 60 minút prestávka (každý zamestnanec si prestávku rozvrhuje sám podľa potreby) - práca v moderných priestoroch - práca v priateľskom kolektíve- ľudský prístup a ústretovosť manažéra call centra a vedenia spoločnosti (žiadne striktné pravidlá a sankcie)Kliknite na našu stránku na facebooku a zistite, že u nás vládne priam rodinná atmosféra :-)https://www.facebook.com/pages/LINE2-Slovakia/958591500822855
Informácie pre uchádzača:
AK SI KOMUNIKATÍVNY A BAVÍ ŤA TELEFONOVANIE, SI TEN SPRÁVNY ČLOVEK NA SPRÁVNEJ STOLIČKE! POZÍCIA JE PRÍLEŽITOSŤOU PRE UCHÁDZAČOV BEZ PRAXE, KTORÍ CHCÚ ODŠTARTOVAŤ SVOJU KARIÉRU, ALE AJ PRE ĽUDÍ S PRAXOU, KTORÍ MAJÚ CHUŤ PRACOVAŤ.
Pozície sú obsadzované hlavne pre ľudí, ktorí majú chuť vzdelávať sa, kariérne rásť a učiť sa nové veci.
Z dôvodu vysokého záujmu si však vyhradzujeme právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
LINE2 Slovakia, s.r.o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
LINE2 Slovakia, s. r. o. bola založená v roku 2010 ako obchodná spoločnosť. Od roku 2014 poskytujeme kompletné služby call centra a zákazníckeho servisu. Sme Vám k dispozícii v Bratislave, Prešove, Michalovciach, Nitre, Banskej Bystrici a od roku 2021 tiež v Tábore (LINE2 Czech s.r.o.). Náš tím je zložený zo 100 zamestnancov. Poskytujeme nadštandardnú starostlivosť o zákazníkov, osobný prístup, dlhodobý záujem o zákazníkove potreby. Používame najmodernejšie technológie v odbore a snažíme sa, aby sme boli vždy o krok vpred. Našou prioritou je kvalita a prehľadnosť procesov v komunikácii s klientmi i zamestnancami. Naším cieľom je Váš úspech, a preto sa priebežne venujeme rozvoju našich zamestnancov, aby Vám ponúkali tie najlepšie riešenia. Neustále napredujeme a preto sme sa v roku 2019 rozhodli rozšíriť naše služby aj o profesionálne spracovávanie prieskumov trhu a verejnej mienky (Opinion polls).
Kontakt:
LINE2 Slovakia, s.r.o.