Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- prijímanie a uvádzanie návštev, príprava občerstvenia
- zodpovednosť za vzhľad recepcie a zasadacích miestností
- vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie (v slovenskom a anglickom jazyku)
- komunikácia s úradmi, dodávateľmi, klientmi (organizácia stretnutí, porád)
- zabezpečovanie chodu kancelárie z organizačného a technického hľadiska
- evidovanie a archivácia dokumentov, spisov a publikácií
- spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty
- podávanie pošty cez elektronickú schránku a jej evidovanie
- administratívna pomoc a podpora (skenovanie, kopírovanie, zakladanie dokumentov, príprava podkladov, sledovanie termínov pojednávaní, právoplatnosti dokumentov)
Termín nástupu:
2.1.2025
Druh pracovného pomeru:
skrátený úväzok
Informácie pre uchádzača:
Ponúkame:
- stabilné a príjemné pracovné prostredie
- samostatnú a zaujímavú prácu na min. 2 roky
- práca je vhodná aj pre absolventa
- príležitosť získať cenné skúsenosti a zručnosti v administratíve a komunikácii s klientmi
Prosíme o zaslanie motivačného listu a životopisu na uvedenú e-mailovú adresu.
V prípade, ak budete spĺňať požiadavky na pracovnú pozíciu, pozveme Vás na osobný pohovor. Kandidátov budeme kontaktovať písomne prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
ČERNEJOVÁ & HRBEK, s.r.o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Advokátska kancelária
Kontakt:
ČERNEJOVÁ & HRBEK, s.r.o.