Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Hľadáme tú správnu pravú ruku pre úspešného manažéra - okresného riaditeľa vo finančnom sektore.Skutočne výkonného asistenta alebo asistentku pre skutočne výkonného manažéra. Človeka so skvelým zmyslom pre organizáciu a administratívu, ktorý rád a dobre komunikuje.Niekoho, koho bude baviť vytvárať vysoko zorganizované zázemie pre svojho šéfa a uvíta zo začiatku skrátený úväzok a tiež pružný pracovný čas, možnosť práce z domu a otvorený, srdečný kolektív so zmyslom pre humor.Hlavnou náplňou práce bude:Organizácia pracovného kalendára a zabezpečenie chodu kancelárie:- organizácia stretnutí, potvrdzovanie termínov- technické zabezpečenie chodu kancelárie, obstaranie drobných nákupov, zasielanie pošty a pod.- príprava porád, operatívnych meetingov a školení (zahŕňa prípravu podkladov ak je to potrebné, prípravu priestorov, občerstvenia, potrebného vybavenia)Administratívna podpora:- správa mailovej a písomnej komunikácie nadriadeného- evidencia dokladov a tlačív- komunikácia s klientami, kontrola náležitostí a kompletizácia potrebných podkladov a dokumentov - v prípade potreby dohliadanie na plnenie termínov a úloh členov tímu- organizácia tímových akcií a stretnutí
Ponúkaný plat:
Od 450.00 – do 750.00 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy od 450 Eur do 750 Eur podľa dohodnutého úväzku na začiatku spolupráce (20 – 30 hodín týždenne). Po skúšobnej dobe a zaškolení možná úprava platu aj úväzku.
Termín nástupu:
dohodou
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Iné výhody:
- veľká časová flexibilita- možnosť čiastočne pracovať z domu - skrátený pracovný úväzok s možnosťou neskoršieho zvýšenia úväzku- v prípade predchádzajúcich skúseností možnosť zavedenia a nastavenia vlastného systému práce a organizácie administratívnych činností- práca v priateľskom kolektíve s podporou nadriadeného a kolegov
Informácie pre uchádzača:
Práca na obsadzovanej pozícii bude náročná vzhľadom na množstvo administratívnych úkonov a množstvo komunikácie, ktorú bude potrebné zvládnuť, preto je potrebné, aby kandidáti mali vo svojej predchádzajúcej praxi preukázateľne výborné výsledky v oblasti administratívy a organizácie.
Ide o novovytvorený post, ktorého cieľom je odbremenenie nadriadeného od kancelárskej agendy a tiež zvýšenie prehľadu, organizovanosti a efektivity administratívnych činností v kancelárii.
Vzhľadom na to je potrebné, aby kandidát bol silne samostatný a schopný v rámci adaptácie na pozícii zvládnuť menej rozsiahle zaškolenie a podporu, než by tomu bolo pri preberaní zabehnutej pozície od iného kolegu.
Keďže súčasťou práce bude vo veľkej miere kooperácia a komunikácia s klientami, partnermi, nadriadeným a kolegami je nevyhnutné, aby zamestnanec na tejto pozícii mal rád prácu s ľuďmi, veľmi dobre komunikoval a mal chuť a ochotu pomáhať.