Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí.Budovanie a udržiavanie dlhodobých vzťahov s existujúcimi a potenciálnymi klientmi.Predstavenie a prezentácia služieb, ktoré spoločnosť ponúka.Príprava a predkladanie obchodných ponúk a zmlúv.Účasť na obchodných rokovaniach a uzatváranie obchodov.Sledovanie a analýza trhu, identifikácia nových trendov a príležitostí.Správa klientskych dát a obchodných záznamov v internom CRM systéme.
Ponúkaný plat:
Od 1200.00 – *Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych
schopností a skúseností vybraného kandidáta. Finančné
ohodnotenie vrátane motivačného bonusového systému
bude predstavené na pohovore.
Termín nástupu:
ASAP
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Iné výhody:
Atraktívne finančné ohodnotenie vrátane motivačného bonusového systému založeného na výkone.Príležitosti pre kariérny rast a profesionálny rozvoj.Príjemné pracovné prostredie s podporou skúseného tímu.Flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať z domu.Mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely.
Kvalitné služby s.r.o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Poskytujeme kvalitné upratovacie služby a zamestnávame zdravotne a inak znevýhodnených ľudí. Vznikli sme preto, aby sme týmto ľuďom dali šancu na normálny život a cez kvalitne odvedenú prácu búrali predsudky voči nim. Aktuálne našu činnosť rozširujeme okrem upratovania do poskytovania obchodných služieb v B2B segmente.
Kontakt:
Kvalitné služby s.r.o.