Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Hľadáme zamestnanca/kolegu s vysokou mierou zodpovednosti, presnosti a motivácie, ktorý sa bude starať o správu a údržbu našich informačných systémov, najmä databázy klientov, zmlúv a poistných udalostí. Hlavnou úlohou bude zápis nových údajov a ich kontrola, s dôrazom na správnosť a rýchlosť. Okrem toho by nový kolega mal vykonávať aj pridružené úlohy ako kontrola správnosti údajov a kontrola platby zmlúv. Taktiež by sa mohol podieľať na administratívnych úlohách ako vyplňovanie formulárov a spracovávanie poštových zásielok.Zodpovednosť zamestnanca:správny a rýchly zápis nových údajov kontrola zmlúv po splatnosti kontrola akceptácie nových zmlúvkontrola vypovedaných/stornovaných zmlúv
Termín nástupu:
01.06.2024
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Iné výhody:
notebooksmartfónpríspevok na pracovné oblečenie v hodnote 300 €po odpracovaní 36 mesiacov nárok na služobné vozidlokaždoročné navýšenie platu pre vyrovnanie inflačnej záťaže
Informácie pre uchádzača:
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch kôl
Asekurácia, s.r.o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Asekurácia vznikla v roku 2022 transformáciou z fyzickej osoby-podnikateľa na spoločnosť s ručením obmedzeným, ide o mladú spoločnosť postavenú na dlhoročných skúsenostiach snažiacu sa fungovať čo najrýchlejšie a najefektívnejšie. Hlavnou činnosťou spoločnosti Asekurácia je analýza poistného trhu, správa poistenia a predovšetkým likvidácia poistných udalostí. Vedenie spoločnosti má 12 ročné skúsenosti od správy poistenia FO cez stredné podniky až po štátne inštitúcie.
Našim cieľom je klientovi poskytnúť čo najkvalitnejšiu službu pre vytvorenie udržateľného podnikania a stať sa lídrom v oblasti starostlivosti o klienta.
Kontakt:
Asekurácia, s.r.o.