Zákaznícka podpora na telefóne

Konecta Slovakia s. r. o.
Dlhodobá brigáda
Pi 26.4.2024 19:00

Reagovať na brigádu

Reaguj na brigádu a následne ťa bude kontaktovať zamestnávateľ.
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Pracuj ako špecialista zákazníckej podpory v Konecta Slovakia a pomôž našim zákazníkom v riešení ich požiadaviek!Je Ti bližšia prichádzajúca alebo odchádzajúca telefonická linka? Nie si si celkom istý, ale chceš ísť do toho s nami a pracovať so zákazníkmi? Začítaj sa do nášho inzerátu a pošli nám životopis. My sa Ti do niekoľkých dní ozveme a pomôžeme Ti nájsť na linke miesto, ktoré Ti najlepšie vyhovuje.Telefonický špecialista zákazníckej podpory vybavuje desiatky telefonátov denne.Odpovedá na zvedavé otázky zákazníkov.Poskytuje informácie o ponúkaných produktoch a službách a pomáha zákazníkom vybrať najvhodnejšie riešenie.Zaznamenáva a eviduje zákaznícku komunikáciu v informačnom systéme.Zabezpečuje svojím prístupom, ochotou, trpezlivosťou a empatickým vystupovaním spokojnosť zákazníka.Štandardná pracovná doba pre ponúkanú pozíciu je 8 hodín denne, tzn. 40 hodín týždenne, ale vieme sa dohodnúť aj na skrátenom úväzku.Doobedná začína od 8:00 a poobedná od 11:30 hod. Na niektorých projektoch potrebujeme mať operátorov k dispozícii aj cez víkendy, v skorých ranných alebo neskorších večerných hodinách, aby sme zabezpečili plnohodnotnú zákaznícku podporu. Ponúkaný plat: Od 900.00 – do 1500.00 EUR/mesiacMzda pozostáva z fixnej a variabilnej zložky. Fix je od 900 eur. Bonusy závisia od projektu / kampane a od plnenia stanovených cieľov. Podrobnosti sa dozvieš na pohovore.Termín nástupu: máj / jún 2024Druh pracovného pomeru: plný úväzokIné výhody: Môžeš sa tešiť na tím skúsených kolegov, ktorí Ti pomôžu zaučiť aj rozvíjať sa.Získaš stabilnú pracovnú pozíciu v rýchlo rastúcej spoločnosti, kde Ti je na dosah možnosť kariérneho rastu.Ponúkame aplikáciu UpBalansea určenú na denné športové a relaxačné aktivity za zaujímavú sumu.Cítiš spoločenskú zodpovednosť, zapájaš sa do rôznych dobrovoľníckych alebo komunitných aktivít, máš "zelené" myslenie? Sme na tom rovnako! Zúčastňujeme sa na rôznorodých aktivitách a sme hrdí na to, že sa správame ekologicky.Uži si u nás mobilný paušál za pár drobných!Odmeň sa za svoje výsledky príležitostnou prácou z domu.Tímové aktivity sú to, čo nám aj počas náročného týždňa vyčaruje úsmev na tvári, či už je to ovocný deň, spoločné raňajky alebo večerný bowling.Ak z osobných dôvodov potrebuješ pravidelne dokončiť svoju prácu v rámci pracovného dňa v podvečerných hodinách z domu, požiadaj nás o "delené" zmeny - väčšinu pracovnej doby stráv na pracovisku, zvyšok odpracuj z domu.Máme medzi sebou aj zdravotne znevýhodnených kolegov.Informácie pre uchádzača: Obsadzujeme pozíciu v rámci IN aj OUT linky. Skratkou "IN" označujeme prichádzajúce hovory, skratkou "OUT" zas odchádzajúce.

Uchádzačom voláme do dvoch pracovných dní. Pohovorujeme priebežne každý týždeň.

Najbližší nástup je plánovaný na:
- pondelok 6. mája;
- štvrtok 9. mája.
Požadované vzdelanie:stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Ďalšie požiadavky na kandidáta:
  • Zachováš si "chladnú hlavu" aj v zložitých situáciách.
  • Vieš pracovať samostatne a zároveň si tímový hráč - pomáhaš kolegom a naopak, nebojíš sa požiadať o pomoc, keď ju potrebuješ.
  • Vďaka svojím analytickým schopnostiam vieš nájsť to najlepšie riešenie pre každého zákazníka.

Konecta Slovakia s. r. o.x

Stručná charakteristika spoločnosti: Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.

Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.

Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.

V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.
Kontakt: Konecta Slovakia s. r. o.

Ďalšie brigády

Hľadáme redaktorov pre Zones.sk

Bratislava, Malacky, Trnava, Trenčín, Liptovský Mikuláš, Žilina, Banská Bystrica, Zvolen, Prešov, Košice
8 € / hod.

Wolt: Atraktívna práca kuriéra v Banskej Bystrici

Banská Bystrica
Dlhodobá brigáda
Ďalšie brigády Banská Bystrica (47)
Videopopisy pracovných pozícií

Zones je super

1 milión
návštevníkov mesačne
Aktuálne je 5 749 ľudí online.