Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- spracovávanie údajov súvisiacich s predajom nehnuteľností a developmentom- vedenie databáz klientov- spracovávanie a evidencia písomností a údajov- vybavovanie korešpondencie- prijímanie návštev, vybavovanie telefonátov- mailová komunikácia- administratívny support, skenovanie, kopírovanie, odosielanie pošty- back office manažment
Termín nástupu:
IhneďDruh pracovného pomeru:
skrátený úväzokIné výhody:
- príjemné pracovné prostredie- práca pre dynamickú spoločnosť s mladým kolektívom- káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou- otvorená a neformálna firemná kultúra
Požadované vzdelanie:študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa
Ďalšie požiadavky na kandidáta:
- ambícia pracovať v dynamickom kolektíve rozvíjajúcej sa skupiny v oblasti developmentu a realít - samostatnosť pri riešení úloh
- nutnosť mať vodičský preukaz typu B
RMC Properties Slovakia, a. s.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Sme mladá spoločnosť pôsobiaca v oblasti developmentu (príprava a výstavba stavebných projektov) a realít, kde vykonávame predaj nehnuteľností, a to najmä nehnuteľnosti určených na bývanie (byty, domy). RMC properties sa zameriava na investovanie a developovanie realitných projektov na Slovensku, v Rakúsku a Českej republike. Neskôr plánuje svoje aktivity rozšíriť do celej strednej Európy.