Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Administratívne práce, fakturácia, archivácia, podklady ku mzdám, spracovanie a evidencia pošty, evidencia dokladov, e-mailová a telefonická komunikácia s klientami a odberateľmi, koordinácia a zabezpečenie chodu kancelárie.
Termín nástupu:
01.06.2024Druh pracovného pomeru:
plný úväzokIné výhody:
Pracovisko prispôsobené pre zamestnanca so ZŤP, flexibilný pracovný čas.
Požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ďalšie požiadavky na kandidáta:
Flexibilnosť
Samostatnosť
Zodpovednosť
Príjemné vystupovanie
KALDO, s.r.o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť zaoberajúca sa kúpou tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod + veľkoobchod), sprostredkovateľská činnosť, obchodné poradenstvo, reklamná a propagačná činnosť, administratívne práce, stavebné práce, prenájom nehnuteľností, ubytovacie služby.