Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Hľadáme zanieteného a zákaznícky orientovaného Pracovníka zákazníckej podpory, ktorý sa pripojí k tímu nášho klienta – významného poskytovateľa telekomunikačných služieb v Severnej Amerike.Táto pozícia je ideálna pre jednotlivcov, ktorí majú vášeň pre pomoc zákazníkom a poskytovanie vynikajúcich služieb a majú výbornú angličtinu.Možnosť home office po 6 mesiacoch. Náplň práce--Pracovníci zákazníckej podpory denne vybavujú približne 30 prichádzajúcich hovorov od zákazníkov, ktorí potrebujú pomoc s technickými problémami.-Používajú slúchadlá s mikrofónom, aby mohli efektívne komunikovať a poskytovať podporu počas celého pracovného dňa.-Vašou úlohou je navigovať zákazníkov pri riešení problémov so sieťou, pripojením alebo televíziou.-Ak sa problém nedá vyriešiť telefonicky, pracovníci zabezpečia výjazd technika priamo k zákazníkovi.Pozor! Nie je to predajná pozícia. Práca sa bude vykonávať v popoludňajších a nočných hodinách v 8 hodinových zmenách, 5 dní v týždni vrátane víkendov.Srdečne uvítame žiadosti štátnych príslušníkov Ukrajiny s dobrou znalosťou anglického jazyka a čerstvých absolventov.
Ponúkaný plat:
Od 1700.00 – do 2100.00 EUR/mesiacZákladná zložka od 1500€ podľa skúseností. S príplatkami od 1700€ až do výšky 2100€.Termín nástupu:
January 2025Druh pracovného pomeru:
plný úväzokIné výhody:
-Trvalá pracovná zmluva po 3 mesiacoch- Home office po 6 mesiacoch podľa dohody-5 dní dovolenky navyše po 6 týždňoch-Mesačné bonusy až do výšky 160 € mesačne-Štvrťročné bonusy (výkonnosť + individuálne výsledky, rôzne projekty)-Ročný bonus-Po 1 roku dva mesiace plne hradená PN-Po 1 roku prístup k súkromnej zdravotnej starostlivosti-Bonus pri životných udalostiach-Bonus za odporučenie nového zamestnanca-Bezplatná taxislužba po 22:30-Ďalšie benefity: životné poistenie, zľavy na produkty, športové dni, vouchery do kina atď.
Požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa
Ďalšie požiadavky na kandidáta:
-Pokročilá znalosť angličtiny na úrovni C1
-Kandidát musí byť schopný reagovať na rozčúlených alebo nervóznych zákazníkov s kľudom a profesionalitou.
-Vyžaduje sa schopnosť aktívne počúvať zákazníkov a pochopiť ich problémy.
-Kandidát musí prejaviť empatiu a ochotu zákazníkom pomôcť.
-Odolnosť voči stresovým situáciám
-Základné technické znalosti (napr. IP adresy, routery) sú potrebné a kandidát by mal byť pripravený na technické otázky počas pohovoru.
-Komunikatívnosť
-Kandidát musí vedieť zákazníkom jasne a zrozumiteľne vysvetliť riešenia a zároveň mať schopnosť premýšľať kreatívne a hľadať netradičné riešenia problémov.
Talent Solutions, s.r.o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.