Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
komunikácia a starostlivosť o zákazníkov
dopĺňanie tovaru do regálov a správne vystavovanie tovaru
práca s registračnou pokladňou
-blokovanie, inkasovanie platieb v hotovosti, plat.kartami
-uzávierka tržieb na konci smeny, odovzdávanie dennej tržby do banky
-zodpovednosť za hotovosť v pokladni
zabezpečovanie ochrany tovaru pred odcudzením a poškodením
Ponúkaný plat:
Od 6.00 – do 8.00 EUR/mesiac+ víkendové příplatky
Termín nástupu:
01.12.2024
Druh pracovného pomeru:
na dohodu
Iné výhody:
Budete mať flexibilný pracovný čas, ktorý sa prispôsobí Vašim potrebám a možnostiam.Získate príležitosť na získanie nových skúseností a zručností v oblasti predaja a zákazníckej starostlivosti.Získate príležitosť na zlepšenie svojich organizačných a zmyslových schopností v príjemnom prostredí.Okrem toho Vám ponúkame zamestnanecké zľavy na naše produkty, ktoré Vám umožnia ušetriť pri nákupe Vianočných darčekov.
Informácie pre uchádzača:
Praca v OC AUPARK, AVION, BORY MALL, CENTRAL, EUROVEA, NIVY, PALACE, VIVO
Prosím uvádzať aj mesto, v ktorom máte záujem pracovať.
Jedná sa o prácu vo vianočnom obchode.
Krásne Vianoce.SK s.r.ox
Stručná charakteristika spoločnosti:
Obchodná spoločnosť zaoberajúca sa predajom vianočného sortimentu
a dekoračných predmetov v obchodných centrách po celom Slovensku, a aj na rakúskom trhu.
Kontakt:
Krásne Vianoce.SK s.r.o