Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Zabezpečovanie administratívnej podpory pri obchodných procesov s klientmi spoločnostiNavolávanie potenciálnych klientov z reklamných kampaní s účelom dohodnutia stretnutia s konateľom spoločnostiOrganizácia a plánovanie stretnutí, porád a firemný eventovSpráva e-mailovej a poštovej korešpondencieKomunikácia s klientmi a obchodnými partnermiVedenie databáz a spracovanie dokumentácieZabezpečenie plynulého chodu kancelárie (objednávanie kancelárskych potrieb, koordinácia dodávok atď.)
Ponúkaný plat:
Od 600.00 – do 1000.00 EUR/mesiacFIX + Variabilná zložka za nadprácu/výkon/flexibilituTermín nástupu:
1.1.2025Druh pracovného pomeru:
plný úväzokIné výhody:
- Práca v rýchlo rastúcej a inovatívnej spoločnosti TRINITY- Finančné a materiálne bonusy za nadprácu- Možnosť nadobudnúť skvelé vedomosti a zručnosti, ktoré vedia výrazne zlepšiť kvalitu života po ekonomickej stránke- Práca v mladom a dynamickom kolektíve- Príjemná pracovná atmosféra na pracovisku- Práca v reprezentatívnych kancelárskych priestorochInformácie pre uchádzača:
životopis s fotografiou zasielajte na email
Požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa
Ďalšie požiadavky na kandidáta:
- Sebavedomie
- pozitívny prístup k práci a ľuďom
- Samostatnosť
- Kritické a racionálne myslenie
- Príjemný hlas
- Spoľahlivosť a dochviľnosť
- Flexibilita, ochota vybaviť telefónát aj mimo pracovnú dobu, mindset podnikateľa/živnostníka, nie zamestnanca
- Precíznosť
- Starostlivosť
- konzistentnosť
- Vytrvalosť
Trinity finance s. r. o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť Trinity finance vykonáva finančné sprostredkovanie ako podriadený finančný agent samostatného finančného agenta UMD a.s., zapísaný v registri Národnej banky Slovenska pod registračným číslom 246310.