Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
• Zabezpečiť plynulý chod recepcie• Poskytnúť administratívnu podporu v slovenskom a anglickom jazyku• Práca v rôznych elektronických systémoch a v Exceli.• Prijímanie návštev a vybavovanie telefonických hovorov
Ponúkaný plat:
Od 975.00 – do 1000.00 EUR/mesiacV závislosti od skúseností vybraného kandidátaTermín nástupu:
20.01.2025Druh pracovného pomeru:
skrátený úväzokIné výhody:
• Skrátená pracovná doba - 6 hodín denne (08:30-15:00)• Práca v príjemnom prostredíInformácie pre uchádzača:
• Práca je vhodná pre absolventov SŠ,
• Predchádzajúca skúsenosť s administratívou minimálne 6 mesiacov,
• Komunikačné schopnosti v slovenskom jazyku na výbornej úrovni a v anglickom jazyku na úrovni aspoň mierne pokročilý (znalosť Anglického jazyka bude preverená na osobnom stretnutí).
Požadované vzdelanie:stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa
Ďalšie požiadavky na kandidáta:
Proaktívny tímový hráč so zmyslom pre detail a organizačnými schopnosťami.
HRman s.r.o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
HRman, s.r.o. poskytuje klientom služby externého riadenia ľudských zdrojov, vrátane náboru a výberu zamestnancov, vedenia personálnej a mzdovej administratívy, BOZP a PO a personálneho poradenstva.