Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Hľadáme dynamického človeka, ktorý rád komunikuje s ľuďmi, dokáže si efektívne riadiť svoju prácu, tím a koordinovať chod pridelených zákaziek. Práca je vhodná aj pre ľudí so zdravotným znevýhodnením aj absolventov.Náplň práce:Kontrola kvality vykonaných upratovacích prác.Budovanie upratovacieho tímu.Plánovanie prác pre upratovací personál a samotné riadenie upratovacieho personálu priamo na zverených zákazkách.Zabezpečovanie personálneho, technického a materiálového vybavenia zákaziek.Školenie zamestnancov.Sledovanie ekonomiky zverených projektov a flexibilné prijímanie opatrení potrebných na dosiahnutie ekonomických cieľov spoločnosti.Príprava podkladov na spracovanie miezd. Komunikácia so zákazníkmi a riešenie prípadných problémov.
Ponúkaný plat:
Od 1600.00 – *Výška základnej mzdy závisí od skúseností kandidáta + bonusová zložka predstavená na pohovore.
Termín nástupu:
ASAP
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Iné výhody:
Ponúkame vám prácu, ktorá dáva zmysel. V našej firme zamestnávame zdravotne a inak znevýhodnených ľudí a dávame im šancu na lepší život. Môžete sa tešiť na komplexný onboarding pri nástupe do práce pre plynulý štart.Naučíme vás všetko ohľadom HR a manažmentu. Flexibilný pracovný čas.Budete pracovať v priateľskom kolektíve.Dostanete plnú podporu pri výkone práce.Máte možnosť využívať služobný mobil, PC aj auto.Získavate individuálne výkonnostné odmeny.Máte možnosť kariérneho rastu.
Kvalitné služby s.r.o.x
Stručná charakteristika spoločnosti:
Poskytujeme kvalitné upratovacie služby a zamestnávame zdravotne a inak znevýhodnených ľudí. Vznikli sme preto, aby sme týmto ľuďom dali šancu na normálny život a cez kvalitne odvedenú prácu búrali predsudky voči nim. Aktuálne našu činnosť rozširujeme okrem upratovania do poskytovania obchodných služieb v B2B segmente.
Kontakt:
Kvalitné služby s.r.o.