Koordinátorka obchodných stretnutí – Práca, kde tvoj talent zažiari!

MG Business Services s. r. o.
Dlhodobá brigáda
So 1.2.2025 19:00

Reagovať na brigádu

Reaguj na brigádu a následne ťa bude kontaktovať zamestnávateľ.
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Čo bude tvojou úlohou?- Správa kalendára pre regionálnych obchodníkov: Tvojou úlohou bude plánovať a organizovať stretnutia pre našich regionálnych obchodníkov tak, aby všetko prebehlo hladko a bez časových konfliktov. Ak máš zmysel pre detail a vieš zvládať viac úloh naraz, táto pozícia je pre Teba ako stvorená!- Dohadovanie stretnutí s klientmi: Tvojou úlohou bude zabezpečiť, aby sa naši obchodníci stretli s klientmi v správnom čase. Budeš plánovať, potvrdzovať a upravovať termíny podľa ich dostupnosti. Ak máš dobré komunikačné a organizačné schopnosti, táto práca Ti pôjde od ruky!- Telefonická komunikácia s aktuálnymi a budúcimi klientmi: Hľadáme človeka, ktorý rád komunikuje a vytvára dobré vzťahy. Tvojou úlohou bude kontaktovať potenciálnych klientov, predstaviť im možnosti spolupráce a dohodnúť stretnutie s našim obchodníkom. Nejedná sa o surový predaj, ale o budovanie prvého kontaktu a vyvolanie dopytu po atraktívnej službe. Ak máš príjemný hlas, trpezlivosť a vieš počúvať, táto práca Ti bude prirodzene sedieť.- Práca s internými systémami: Budeš sa starať o presné zaznamenávanie stretnutí a komunikácie do našich systémov, v ktorých ťa riadne naučíme pracovať. Vďaka Tvojej dôslednosti a práci s databázami budú mať kolegovia vždy aktuálne a prehľadné informácie. Ak máš rada organizáciu a prácu s počítačom na tento inzerát si nenarazila náhodou.Počúvaš často od svojho okolia, že si ukecaná? Máš organizačný talent a rada si držíš veci pod kontrolou? Hľadáme práve Teba! Staň sa dôležitou súčasťou nášho tímu v spoločnosti, ktorá je leadrom vo svojom obore. U nás Ti dáme priestor kde využiješ naplno svoj šarm, zodpovednosť a schopnosť efektívne plánovať. Táto pozícia Ti ponúka priestor na sebarealizáciu a dynamické pracovné prostredie plné zaujímavých príležitostí ale hlavne vedenia, ktoré Ťa podporí a motivuje vždy keď to budeš potrebovať.Staň sa súčasťou nášho tímu, kde prejdeš kompletným zaškolením, kde budeš mať vždy na blízku človeka, ktorý poradí a pomôže, kde sa vždy môžeš k práci slobodne vyjadriť a Tvoj názor bude náležite vypočutý. Zúroč svoje komunikačné a organizačné schopnosti fyzicky nie náročnou prácou kde Tvoj talent pútavo komunikovať zabezpečí rast a úspech našej firmy. Ponúkaný plat: Od 700.00 – do 1300.00 EUR/mesiacmožnosť práce podľa potreby na 6-8 hod (študenti, dôchodca, mamičky na MD, ..).Termín nástupu: ASAPDruh pracovného pomeru: plný úväzokIné výhody: 1. Možnosť kariérneho rastu: Podporujeme Tvoj profesionálny rozvoj a ponúkame jasnú cestu pre kariérny postup.2. Finančné odmeny a ďalšie bonusy: Oceňujeme tvoju prácu a úspechy prostredníctvom atraktívnych finančných odmien a bonusových programov.3. Zaškolenie spoločnosťou: Poskytneme Ti kompletné zaškolenie a podporu, aby si mohla naplno využiť svoj potenciál.4. Dlhodobá pracovná perspektíva: Ponúkame stabilné zamestnanie s možnosťou dlhodobej spolupráce v rastúcej spoločnosti.5. Firemné akcie a teambuildingy: Vytvárame príležitosti na budovanie tímových vzťahov a zábavu prostredníctvom rôznych firemných akcií a teambuildingových aktivít.6. Variabilita pracovnej doby: Možnosť práce 6-8 hod denne.
Požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ďalšie požiadavky na kandidáta:

1. Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie– Rada sa rozprávaš s ľuďmi a vieš viesť rozhovory tak, aby boli príjemné a efektívne.


2. Skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu– Už si pracovala v zákazníckom centre, call centre alebo na podobnej pozícii, kde si práca vyžadovala priamu komunikáciu s klientom, takže vieš, čo obdobná práca obnáša.


3. Ochota učiť sa nové veci– Svet sa rýchlo mení a ty sa vieš flexibilne prispôsobiť novým výzvam.


4. Chuť rásť a zlepšovať sa– Neustále na sebe pracuješ a máš ambíciu posúvať sa vpred.


5. Schopnosť pracovať v tíme– Vieš, že dobré vzťahy na pracovisku sú kľúčom k úspechu a rada prispeješ k spoločným cieľom.


6. Vytrvalosť a odhodlanie– Nevzdávaš sa pri prvom neúspechu a vieš, že výsledky prichádzajú s trpezlivosťou a snahou.


7. Profesionálny prístup k práci– Svoju prácu berieš zodpovedne a robíš ju s nasadením.


8. Príjemný hlasový prejav– Vieš pracovať s intonáciou a tónom hlasu tak, aby si vytvárala pozitívny dojem.


9. Jazyková presnosť– Komunikuješ jasne, zrozumiteľne a s dôrazom na správnu gramatiku slovom aj písmom.

MG Business Services s. r. o.x

Stručná charakteristika spoločnosti: Líder trhu v oblasti B2B služieb (PZS, BOZP, PO, Enviro, GDPR, Registratúra a Civilná ochrana), viac ako 3.300 klientov, pôsobiaci na celom území Slovenska.
Kontakt: MG Business Services s. r. o.

Ďalšie brigády

Čašník

Trenčín
Dlhodobá brigáda
Ďalšie brigády Trenčín (26)
Videopopisy pracovných pozícií

Zones je super

1 milión
návštevníkov mesačne
Aktuálne je 6 893 ľudí online.