1. Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie– Rada sa rozprávaš s ľuďmi a vieš viesť rozhovory tak, aby boli príjemné a efektívne.
2. Skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu– Už si pracovala v zákazníckom centre, call centre alebo na podobnej pozícii, kde si práca vyžadovala priamu komunikáciu s klientom, takže vieš, čo obdobná práca obnáša.
3. Ochota učiť sa nové veci– Svet sa rýchlo mení a ty sa vieš flexibilne prispôsobiť novým výzvam.
4. Chuť rásť a zlepšovať sa– Neustále na sebe pracuješ a máš ambíciu posúvať sa vpred.
5. Schopnosť pracovať v tíme– Vieš, že dobré vzťahy na pracovisku sú kľúčom k úspechu a rada prispeješ k spoločným cieľom.
6. Vytrvalosť a odhodlanie– Nevzdávaš sa pri prvom neúspechu a vieš, že výsledky prichádzajú s trpezlivosťou a snahou.
7. Profesionálny prístup k práci– Svoju prácu berieš zodpovedne a robíš ju s nasadením.
8. Príjemný hlasový prejav– Vieš pracovať s intonáciou a tónom hlasu tak, aby si vytvárala pozitívny dojem.
9. Jazyková presnosť– Komunikuješ jasne, zrozumiteľne a s dôrazom na správnu gramatiku slovom aj písmom.