Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Organizácia stretnutí
• V zastúpení PM organizuje stretnutia
• Vyhľadáva vhodné termíny podľa zdieľaných kalendárov, alebo ich zisťuje mailom od jednotlivých účastníkov
• Rozposlanie pozvánky s agendou stretnutia
• Rezervácia miesta stretnutia, ak nejde o online stretnutie (zasadačka, miesto v reštaurácii a pod.)
• Zabezpečenie technického vybavenia pre stretnutie
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook
Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí
• V zastúpení PM dohliada na vznik a odovzdanie zápisu účastníkom stretnutia
• Dohliada na určenie autorov zápisu a nahrávky pred stretnutím
• Vytvára potrebnú štruktúru pre písanie zápisu v Confluence
• Určí termín vytvorenia zápisu
• Kontroluje formálnu stránku zápisu a dohliada na dodržanie termínu
• Identifikované riziká, otvorené otázky, zmenové konania kopíruje do prislúchajúcich registrov a informuje PM
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na odoslanie
• Riadi pripomienkovanie a zapracovávanie pripomienok zápisu
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel
Zapisy zo stretnutí PM
• Účasť na vybraných stretnutiach PM a tvorba prvotnej verzie zápisu
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na doplnenie a revíziu
• Zvyšné aktivity sú zahrnuté v odseku "Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí"
• Nutné znalosti: komunikačné schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel
Akceptácie dokumentácie manažérske/špecializované výstupy
• Administratívna pomoc s prípravou dokumentov v rámci schválených šablón, administratívna práca s mergeovaním pripomienok do dokumentov- šablón dokumentov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikačné schopnosti, MS Outlook, Sharepoint, Confluence, MS Word, MS Excel
Sledovanie úloh
• Pravidelne sleduje register otvorených otázok a úloh v zmysle plnenia termínov
• Eskaluje na PM neplnenie termínov úloh
• Eskaluje na riešiteľov neplnenie termínov úloh
• Nutné znalosti: komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, Confluence, TFS, Sharepoint, MS Project
Riadenie prístupov
• V zastúpení PM riadi prístupy do systémov potrebných pre realizáciu projektu (domena, filesystem, sharepoint, Confluence, EA, ...)
• Pripravuje dokumenty na podpis pre zriadenie prístupov subdodávateľov a zákazníka do interných systémov
• Riadi komunikáciu ohľadne zriadenia prístupov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word
Vykazovanie na projekte
• V spolupráci s PM pripravuje výkazy pre OPII projekt
• Komunikácia ohľadne získavania podkladov od subdodávateľov
• Administratívne spracovanie výkazov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word, CRM, MS Project
Riešenie ad-hoc úloh
• Rieši jednoduché úlohy zadávané PM v prípade potreby
• Nutné znalosti: všetky vyššie spomenuté znalosti
Ponúkaný plat:
Od 1200.00 – Nástupná základná mzda je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Konečná výška skutočnej mzdy je odvodená od odborných skúseností, znalostí, zručností, seniority a výkonnosti
Termín nástupu:
Ihneď
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Iné výhody:
• odborné zaškolenie, kvalitné interné vzdelávanie, možnosť získania certifikátov a absolvovania školení
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• výhodné platové podmienky na základe dosiahnutých výsledkov
- účasť na spoločenských akciách,
- rekreačný poukaz,
- dni voľna navyše,
- možnosť home office,
- pet friendly prostredie :)
- relaxačné miestnosti v priestoroch spoločnosti,
- pravidelné „Health Days“,
- flexibilný pracovný čas,
- zľavy na rôzne tovary a služby v partnerských organizáciách,
- systematické vzdelávanie (možnosť absolvovať certifikované školenia z rôznych oblastí),
- príspevok na stravovanie,
- MultiSport karta,
Informácie pre uchádzača:
Miesto výkonu práce: Bratislava
Zasielajte svoje CV v slovenskom jazyku na uvedenú kontaktnú adresu emailom. V predmete správy uveďte heslo "PMOREF"
Na základe predloženého CV Vás následne pozveme na pracovný pohovor.
Zaslaním životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie k pracovnej ponuke beriem na vedomie a súhlasím, že spoločnosť DITEC, a.s. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom. Vzor súhlasu na spracúvanie mojich osobných údajov je zverejnený na webstránke DITEC, a.s. a tento zašlem spoločnosti spolu so svojou ostatnou dokumentáciou potrebnou pre účely výberového konania.
Rozumiem, že spoločnosť DITEC, a.s. pristupuje k ochrane osobných údajov seriózne, preto poskytuje Poučenie dotknutej osoby , ktoré obsahuje kompletné informácie o mojich právach a spôsobe spracúvania mojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.