Asistentka projektovej kancelárie PMOREF

DITEC, a.s.
Dlhodobá brigáda
Ut 18.2.2025 16:00

Reagovať na brigádu

Reaguj na brigádu a následne ťa bude kontaktovať zamestnávateľ.
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Organizácia stretnutí
• V zastúpení PM organizuje stretnutia
• Vyhľadáva vhodné termíny podľa zdieľaných kalendárov, alebo ich zisťuje mailom od jednotlivých účastníkov
• Rozposlanie pozvánky s agendou stretnutia
• Rezervácia miesta stretnutia, ak nejde o online stretnutie (zasadačka, miesto v reštaurácii a pod.)
• Zabezpečenie technického vybavenia pre stretnutie
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook

Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí
• V zastúpení PM dohliada na vznik a odovzdanie zápisu účastníkom stretnutia
• Dohliada na určenie autorov zápisu a nahrávky pred stretnutím
• Vytvára potrebnú štruktúru pre písanie zápisu v Confluence
• Určí termín vytvorenia zápisu
• Kontroluje formálnu stránku zápisu a dohliada na dodržanie termínu
• Identifikované riziká, otvorené otázky, zmenové konania kopíruje do prislúchajúcich registrov a informuje PM
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na odoslanie
• Riadi pripomienkovanie a zapracovávanie pripomienok zápisu
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel

Zapisy zo stretnutí PM
• Účasť na vybraných stretnutiach PM a tvorba prvotnej verzie zápisu
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na doplnenie a revíziu
• Zvyšné aktivity sú zahrnuté v odseku "Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí"
• Nutné znalosti: komunikačné schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel

Akceptácie dokumentácie manažérske/špecializované výstupy
• Administratívna pomoc s prípravou dokumentov v rámci schválených šablón, administratívna práca s mergeovaním pripomienok do dokumentov- šablón dokumentov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikačné schopnosti, MS Outlook, Sharepoint, Confluence, MS Word, MS Excel

Sledovanie úloh
• Pravidelne sleduje register otvorených otázok a úloh v zmysle plnenia termínov
• Eskaluje na PM neplnenie termínov úloh
• Eskaluje na riešiteľov neplnenie termínov úloh
• Nutné znalosti: komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, Confluence, TFS, Sharepoint, MS Project

Riadenie prístupov
• V zastúpení PM riadi prístupy do systémov potrebných pre realizáciu projektu (domena, filesystem, sharepoint, Confluence, EA, ...)
• Pripravuje dokumenty na podpis pre zriadenie prístupov subdodávateľov a zákazníka do interných systémov
• Riadi komunikáciu ohľadne zriadenia prístupov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word

Vykazovanie na projekte
• V spolupráci s PM pripravuje výkazy pre OPII projekt
• Komunikácia ohľadne získavania podkladov od subdodávateľov
• Administratívne spracovanie výkazov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word, CRM, MS Project

Riešenie ad-hoc úloh
• Rieši jednoduché úlohy zadávané PM v prípade potreby
• Nutné znalosti: všetky vyššie spomenuté znalosti Ponúkaný plat: Od 1200.00 – Nástupná základná mzda je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Konečná výška skutočnej mzdy je odvodená od odborných skúseností, znalostí, zručností, seniority a výkonnostiTermín nástupu: IhneďDruh pracovného pomeru: plný úväzokIné výhody: • odborné zaškolenie, kvalitné interné vzdelávanie, možnosť získania certifikátov a absolvovania školení
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• výhodné platové podmienky na základe dosiahnutých výsledkov

- účasť na spoločenských akciách,
- rekreačný poukaz,
- dni voľna navyše,
- možnosť home office,
- pet friendly prostredie :)
- relaxačné miestnosti v priestoroch spoločnosti,
- pravidelné „Health Days“,
- flexibilný pracovný čas,
- zľavy na rôzne tovary a služby v partnerských organizáciách,
- systematické vzdelávanie (možnosť absolvovať certifikované školenia z rôznych oblastí),
- príspevok na stravovanie,
- MultiSport karta,Informácie pre uchádzača: Miesto výkonu práce: Bratislava
Zasielajte svoje CV v slovenskom jazyku na uvedenú kontaktnú adresu emailom. V predmete správy uveďte heslo "PMOREF"
Na základe predloženého CV Vás následne pozveme na pracovný pohovor.

Zaslaním životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie k pracovnej ponuke beriem na vedomie a súhlasím, že spoločnosť DITEC, a.s. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom. Vzor súhlasu na spracúvanie mojich osobných údajov je zverejnený na webstránke DITEC, a.s. a tento zašlem spoločnosti spolu so svojou ostatnou dokumentáciou potrebnou pre účely výberového konania.

Rozumiem, že spoločnosť DITEC, a.s. pristupuje k ochrane osobných údajov seriózne, preto poskytuje Poučenie dotknutej osoby , ktoré obsahuje kompletné informácie o mojich právach a spôsobe spracúvania mojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ďalšie požiadavky na kandidáta:Požadované zručnosti a znalosti
• Príjemné vystupovanie a nekonfliktný typ
• Organizačné schopnosti
• Komunikačné schopnosti
• MS Outlook - práca s elektronickou poštou, kalendárom
• MS Office - základné znalosti Word, Excel, Powerpoint
• MS Sharepoint - znalosť práce so zdieľanými dokumentami
• Cisco Webex / MS Teams / Skype for Business / Zoom - základná znalosť nástrojov pre audiovizuálnu komunikáciu

Vítané znalosti (zaškolenie po nástupe)
• MS Project - základné znalosti práce v prostredí MS Project Server, schopnosť čítania a porozumeniu projektových plánov
• Atlassian Confluence - základné znalosti, schopnosť vytvárania, upravovania a komentovania stránok
• TFS/Azure DevOps - základné znalosti, schopnosť prezerania a sledovania úloh
• Microsotf Dynamics CRM - základná orientácia v systéme a schopnosť základných úkonov

DITEC, a.s.x

Stručná charakteristika spoločnosti: Spoločnosť pôsobí na trhu informačných technológií od roku 1992. Počas uplynulých rokov sa spoločnosť vypracovala na pozíciu jedného z najvýznamnejších dodávateľov a integrátorov IT. Viac informácii o spoločnosti nájdete na: http://www.ditec.sk
Kontakt: DITEC, a.s.

Videopopisy pracovných pozícií

Zones je super

1 milión
návštevníkov mesačne
Aktuálne je 4 561 ľudí online.