Hľadáme detailne orientovaného a proaktívneho asistenta pre realitné služby, ktorý bude podporovať náš tím pre investície do nehnuteľností. Ideálny kandidát bude pomáhať pri rôznych administratívnych úlohách, komunikácii s klientmi a nájomníkmi a aktivitách správy nehnuteľností.
Naším cieľom je odstrániť všetky zbytočné prekážky z procesu obchodovania s nehnuteľnosťami a spraviť z predaja alebo kúpy nehnuteľností jednoduchú a efektívnu službu na požiadanie (on-demand service).
Ak máš záujem o skúsenosti v realitnom biznise máme pre teba ideálnu príležitosť. Pozícia je skvelá skusenejších ľudí alebo aj pre začiatočníkov, ktorí chcú rásť, získať prax a byť súčasťou dynamického tímu. Pridaj sa k nám a naštartuj svoju budúcnosť v realitách!
Náplň práce:
Poskytovať administratívnu podporu tímu pre realitné služby, vrátane správy dokumentov, plánovania stretnutí a komunikácie.
Asistovať pri obchodných procesoch.
Pomáhať pri príprave inzerátov a príprave marketingových materiálov.
Vítať klientov a návštevníkov a zabezpečiť príjemnú atmosféru v našej kancelárii.
Udržiavať a organizovať kancelárske zásoby a zdroje pre bezproblémový každodenný chod.
Zvládať telefonáty, e-maily a dopyty od klientov a členov tímu.
Aktualizovať databázy klientov.