Hľadáme telefonického operátora so zmyslom pre zákazníka, ktorý bude poskytovať podporu klientom pri používaní bankovej aplikácie.
Tvojou úlohou bude:
- poskytovanie telefonickej podpory klientom banky pri používaní mobilnej a internetovej aplikácie
- pomoc s prihlásením, aktiváciou, nastaveniami a riešením technických problémov spojených najmä s platobnou kartou
- zodpovedanie otázok týkajúcich sa funkcií aplikácie, bezpečnosti a notifikácií
- informovanie klientov banky o produktoch (úvery, investície, poistenie, účty, kontokorent)
- zaznamenávanie hovorov a riešení do interného systému CRM.
My ti k tomu poskytneme všetky nástroje a najmä tréning od našich supervízorov a senior kolegov.
Ako ťa odmeníme:
?Variabilná zložka mzdy – až do výšky 180 € mesačne, ale záleží len na tvojej šikovnosti.
? Garantovaná nástupná variabilná zložka
? Dochádzkový bonus do výšky 550 € ročne.
? Odmena za odporučenie nového kolegu až 300 €.
? Pravidelné teambuildingy a spoločné akcie, kde sa zabavíš.
Ponúkaný plat
880 € – 1 050 € / mesiac
Spolu s variabilnou zložkou je plat v priemere 1050 €, ale môže byť vyšší, záleží na tvojej úspešnosti (základná mzda 880 €).
Termín nástupu
ihneď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu
Reagovať na brigádu
Reaguj na brigádu a následne ťa bude kontaktovať zamestnávateľ.

PARADIGMA, s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Sme profesionálne a dynamické multikanálové kontaktné centrum zamerané na služby komerčného call centra. Pôsobíme v mnohých oblastiach, ako je energetika, automotive, beauty, poisťovníctvo, gastro, bankovníctvo, obchod, nehnuteľnosti a iné.
Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a špičkovej technológii dnes patríme medzi lídrov v oblasti kontaktných centier v Slovenskej a Českej republike. Naše služby poskytujeme výhradne pre existujúcu klientelu našich partnerov.
Kontakt:
PARADIGMA, s.r.o.