Pre potreby našej spoločnosti, ktorá sa zaoberá projekčnou činnosťou a inžinieringom – vybavovaním územných rozhodnutí, hľadáme nového kolegu pre administratívnu činnosť. Aj keď to pre Vás znie ako aktivity, ktoré ste nikdy nerobili, náplň Vašej práce nebude až taká komplikovaná:
– vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
– evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
– vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
– plnenie operatívnych úloh
– obsluha kancelárskych zariadení (kopírovanie, viazanie dokumentov)
– príprava podkladov pre nadriadených
– uvádzanie návštev
– náplň pracovnej pozície ako pri pozícií – Asistent, Sekretárka, Office manager
Najdôležitejšia ja chuť učiť sa nové veci, mať vo všetkom absolútny poriadok, byť maximálne pedantný a príjemné vystupovanie. Ak viete vytvoriť tabuľku v exceli, písať a upravovať texty vo worde rýchlim prstokladom, spĺňate jeden z hlavných predpokladov pre túto prácu.
Ponúkaný plat
8 € – 10 € / hod.
Práca vyžaduje nadčasy
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
na dohodu, živnosť
Reagovať na brigádu
Reaguj na brigádu a následne ťa bude kontaktovať zamestnávateľ.
