Do zabehnutej pobočky v Trenčíne hľadáme šikovných ľudí na pozíciu manažéra pobočky ako aj asistenta manažéra.
Manažér pobočky:
Riadenie a koordinácia tímu zamestnancov na pobočke
Zodpovednosť za personálnu agendu (nábor, onboarding, školenia, rozvoj spolupracovníkov )
Hodnotenie výkonu a rozvoj firmy
Nastavovanie a kontrola interných procesov
Komunikácia s vedením spoločnosti
Zodpovednosť za dosahovanie obchodných a prevádzkových cieľov pobočky
Asistent manažéra:
Ako asistent manažéra pobočky budeš oporou vedeniu pobočky pri každodennom riadení tímu a chodu prevádzky. Budeš zapojený do personálnych a organizačných činností, pomáhať pri riešení operatívy a zabezpečovať plynulý chod.
Náplň práce:
Podpora manažéra pri riadení tímu zamestnancov
Spolupráca pri výbere a nábore nových kolegov
Zastupovanie manažéra počas jeho neprítomnosti
Komunikácia s centrálou a ostatnými oddeleniami
Administratívne a organizačné činnosti súvisiace s prevádzkou pobočky
Komunikácia so zákazníkmi
Vhodné aj pre študentov a ľudí bez praxe , nakoľko poskytujeme komplexné zaškolenie .