Zodpovednosti:
Plánovanie, koordinácia a sledovanie termínov a stretnutí.
Organizácia interných a externých stretnutí, vrátane prípravy podkladov a prezentácií.
Spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie, vrátane e-mailov, telefonátov a pošty.
Komunikovanie s internými, externými partnermi a štátnymi inštitúciami.
Vytváranie a spracovanie dokumentov, prezentácií a správ.
Podpora pri plánovaní a realizácii projektov.
Sledovanie míľnikov projektov a termínov.
Udržiavanie a správa dôverných a citlivých informácií. [NDA]
Koordinácia a správa kancelárskych potrieb a vybavenia.
Organizácia firemných podujatí, konferencií a obchodných stretnutí.
Zabezpečovanie chodu kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska.
Sledovanie a správa rozpočtov a výdavkov.
Evidovanie skladu kancelárskych potrieb, vedenie evidencie spotreby a nákupu.
Podpora pri vytváraní finančných správ a analýz.
Vykonávanie výskumov a poskytovanie relevantných informácií.
Podpora vedenia vo všetkých ad-hoc administratívnych a organizačných úlohách.
Váš profil:
Skúsenosti na podobnej pozícii.
Vynikajúce organizačné schopnosti a vyspelé časové manažovanie.
Diskrétnosť, dôveryhodnosť a vysoká miera zodpovednosti.
Schopnosť vedieť riešiť problémy a vedieť sa vynájsť.
Vynikajúce komunikačné schopnosti, angličtina [B2], ďalšie jazykové znalosti výhodou.
Isté ovládanie bežných aplikácií MS Office.
Proaktívny a na riešenia orientovaný prístup k práci.
Komunikatívnosť, aktívne počúvanie, tímový duch, zmysel pre humor.