- Zabezpečuješ plynulý chod kancelárie.
- Vybavuješ firemnú korešpondenciu, elektronickú poštu a telefonické hovory.
- Privítaš a usadíš návštevy.
- Nakupuješ občerstvenie a tovar dennej spotreby.
- Podieľaš sa na organizácií školení (podstatná časť školení sa realizuje formou online vysielania bez nutnosti fyzického presunu do iného mesta. Počas roka organizujeme cca 5 podujatí, pri ktorých cestujeme na konferencie do wellness hotelov mimo Bratislavu – bude na vzájomnej dohode či sa k nám vieš pripojiť:-).
- Komunikuješ s obchodnými partnermi spoločnosti (odberatelia / dodávatelia).
- Eviduješ stanovené pracovné úlohy a sleduješ dodržiavanie ich termínov.
- Vybavuješ objednávky.
- Pracuješ s klientskou databázou, aktualizuješ obsah na webe (nevyžaduje žiadne osobitné programátorské zručnosti).
- Kontroluješ správnosť fakturačných údajov.
- Spolupracuješ na ďalších operatívnych úlohách.
Naša pracovná doba je pondelok-piatok od 07:30 hod. do 16:00 hod. Prispôsobíme sa tvojmu školskému rozvrhu a na čase strávenom vo firme sa vieme flexibilne dohodnúť.
Miesto výkonu práce: Bratislava-Petržalka, Budatínska ulica (zastávka MHD v pešej vzdialenosti 2 min).
Ak ťa táto príležitosť zaujala, neváhaj sa nám ozvať – radi ťa spoznáme!
Ponúkaný plat
7,5 € / hod.
Termín nástupu
Termín nástupu si vieme dohodnúť, ideálne od 01.09.2025
Druh pracovného pomeru
na dohodu
Reagovať na brigádu
Reaguj na brigádu a následne ťa bude kontaktovať zamestnávateľ.
