Do nášho menšieho mladého kolektívu hľadáme novú posilu. Bol/a by si v tíme s tromi kolegyňami a kolegom, ktoré sa starajú o náš zákaznícky servis.
Tvojou úlohou by bolo nasledovné:
– Spracovávanie objednávok/rezervácií na prenájom vozidiel v internom systéme
– Komunikácia so zákazníkmi v slovenskom a v anglickom jazyku mailom/WhatsApp/telefonicky ohľadom vykonaných rezervácií (potvrdzovanie a preverovanie rezervácií, prípadne zmeny v rezerváciách)
– Riešenie sťažností zákazníkov, preverovanie informácií, snaha vyriešiť problém k spokojnosti zákazníka
– Evidencia diaľničných známok a ich zakupovanie v prípade potreby
– Vedenie zoznamu uskutočnených a plánovaných servisov vozidiel
– Evidencia dokladov zákazníkov
– Archivovanie zmlúv
– Vystavovanie faktúr pre zákazníkov spolu s mailovou distribúciou
– Príprava podkladov pre účtovníčkuČo od teba očakávame?
– Stredoškolské vzdelanie s maturitou
– Znalosť balíka MS Office /Word, Excel
– Komunikatívnu znalosť angličtiny (úroveň B2 so schopnosťou sa telefonicky bez problémov dohovoriť) – naši zákazníci sú primárne zahraniční
– Vodičský preukaz sk. B výhodou (pracujeme s autami, môže sa ti to niekedy hodiť )
– Radi medzi seba zoberieme aj čerstvého absolventa, predchádzajúcu skúsenosť v administratíve však uvítame (napr. z brigády, alebo školskej praxe)
– Ak si bol/a na brigáde v zahraničí, či na stáži, je to veľké plus
– Keďže budeš v prvej línii komunikácie so zákazníkmi, komunikatívnosť a prozákaznícky prístup sú „must have“